Matura?

De foarte multe ori ,cand sunt la munca,multi ma intreaba cati ani am…Cand le raspund raman surprinsi. Toti cred ca am mai mult cu 3-4 ani decat am cu adevarat. Intr-o zi stateam de vorba cu un client despre copilasul lui,la un moment dat ma intreaba : „copilasul tau ce face?”…uauuu. Cand i-am raspuns ca nu am nici un copilas ,m-a intrebat daca sunt casatorita macar. Cand i-am zis cati ani am,mi-a rapuns ca sunt o fata matura pentru varsta mea,si ca este un compliment 😀 .

Acum nu stiu ce sa mai cred, ce voi face cand voi avea 25 de ani? Toti vor crede ca am 30? Nu stiu cum de toti cred ca am asa multi ani. De foarte multe ori unei persoane mai plinute poti sa ii dai cativa ani in plus,dar eu nu sunt o persoana asa „plinuta” pentru a parea mai mare :)) .

Putin mai matura decat unele fete de varsta mea pot sa zic ca ma consider. Sunt unele fete care vor sa para asa mature,pline de responsabilitati, etc… Nu inteleg de ce vor sa para mature,ce au de castigat?

Cred ca a fi matur inseamna sa stii ce vrei de la viata, inseamna intelepciune profunda, sa stii sa iei decizii singura si sa iti asumi responsabilitatile.
Nu poti fi matur de pe o zi pe alta. Maturitatea vine cu timpul,cu experientele de viata acumulate.

Nu stiu cum sunt unele fete de varsta mea, dar eu ma gandesc mereu la ziua de maine,nu zic ca nu traiesc prezentul,dar pentru mine e foarte important si viitorul. Imi doresc sa ma casatoresc,sincer pe la 23 de ani :D, stiu ca poate credeti sa as fi prea tanara ,dar nu cred. Cunosc multe fete care s-au casatorit tinere si sunt foarte fericite.Imi doresc un copilas,un loc de munca bun…vai cate vise…dar in primult rand trebuie sa imi gasesc sotul potrivit. Perfect stiu ca nu exista,nici eu nu sunt perfecta,dar sa ma iubeasca,sa ma respecte,sa ma inteleaga etc…
E prima data cand scriu despre visele mele 😀 , doar iubitul meu le stie…

Lasă un comentariu