Ganduri…

Unicul moment de liniste si relax la mine este dimineata,cu cafeaua in fata ma mai uit pe internet sa vad ce mai este nou. Citesc cateva bloguri mereu,cele mai interesante care merita citite. Asta pana ce termin cafeaua,apoi ma apuc de curatenie,dus,cumparaturi,si munca pana seara. Imi place sa am un program incarcat,asta al meu nu e nimic inca,dar nu vreau sa stau toata ziua in fata la pc,sau tv sa mor de plictiseala.

Aseara am citit o carte asa frumoasa : „O calatorie numita viata” (asa ar veni tradusa din italiana 🙂 ). Cartea asta mi-a deschis putin ochii,m-a facut sa ma gandesc mai mult.

Atunci cand iubesti o persoana cu adevarat, trebuie sa ii arati acest lucru,sa ii vorbesti frumos, sa o alinti,sa o saruti mereu,sa o imbratisezi. Nu trebuie sa fii indiferent,sa nu o faci sa sufere,trebuie sa incerci sa o faci sa se simta bine,fericita,iubita…
Daca tii la o persoana ,nu trebuie sa te astepti de la ea sa te iubeasca la fel ca tine,sa se comporte la fel ca tine,trebuie sa ai rabdare si toate vor veni la timpul lor. Orice persoana iubeste si exprima acest lucru in felul ei.
Intr-un cuplu,ca femeie trebuie sa stii sa te faci iubita,nu trebuie sa fii falsa,pentru ca fiecare mod de a fi isi gaseste perechea. Parerea mea e ca femeile puternice vor avea mereu de castigat.Nu trebuie sa fii mereu la dispozitia barbatului de langa tine ca sa te iubeasca.
Cred ca atunci cand barbatul incepe sa iubeasca cu adevarat, se implica mai mult emotional decat femeia.

Lasă un comentariu